سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها مناسب برای دانش آموزان و معلمان

بهترین لپ تاپ ها برای معلمان 

معلمان به لپ تاپ های قابل اعتماد نیاز دارند. اگر در حال خرید یک محصول جدید هستید، ممکن است در همه انتخاب های خود کمی گیج و سر درگم شوید. خوشبختانه، ما نظرات را خواندیم و بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای معلمان و دانش آموزان، در همه محدوده‌های قیمتی و اندازه‌ گردآوری کردیم.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

معلمان برای بهترین آموزش و یادگیری خود به یک لپ تاپ مناسب نیاز دارند. اگر معلمان بخواهند به صورت آنلاین تدریس کنند، نیاز به یک لپ تاپ دارند که به بهترین شکل استفاده شده است و می توانند خیلی سریع از اینترنت استفاده کنند تا دانش آموزان از این سخنرانی ها یا کلاس های طولانی خسته نشوند. در این مقاله، ( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)ما قصد داریم تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای معلمان و دانش آموزان فهرست کنیم.

یکی از بهترین چیزهای معلم بودن این است که می‌توانید روزهای خود را با بچه‌ها بگذرانید و یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود تجربه آموزشی آنها، تهیه یک لپ‌تاپ مناسب است. اما کدام لپ تاپ را باید بخرید؟ به همین دلیل است که ما این لیست از 5 بهترین لپ تاپ را برای معلمان و دانش آموزان را جمع آوری کرده ایم .( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

چگونه یک لپ تاپ مناسب انتخاب کنم؟

موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، از جمله اندازه صفحه نمایش،  پورت ها ، فضای ذخیره سازی و پردازنده. احتمالاً می خواهید عمر باتری، گزینه های اتصال و قیمت را در اولویت قرار دهید، اما بر اساس نیاز شما متفاوت است.

 اگر دستگاه ویندوزی می‌خرید، مطمئن شوید که دارای آخرین نرم‌افزار، ویندوز 10 یا 11  باشد.

تخفیف معلم نیز می تواند عاملی در انتخاب شما باشد. بسیاری از برند تخفیف های قابل توجهی را برای معلمان ارائه می دهند، و ما آنها را به همراه توصیه های خود در اینجا قرار داده ایم. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ تولیدکننده دیگری یا فروشگاه خاصی را تهیه کنید، حتماً بررسی کنید که آیا تخفیف‌هایی برای آموزش ارائه می‌دهند یا خیر( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

بهترین لپ تاپ ها برای دانش‌آموزان

 لپ تاپ  یک انتخاب عالی برای افرادی است که از بودجه مناسبی دارند ، اما با محدودیت هایی همراه هستند.

 اساساً، لپ تاپ ها قیمت‌های مختلفی دارند، از جمله گزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای که همه چیزهایی را که اکثر دانش‌آموزان نیاز دارند را ارائه می‌دهند. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

آیا مدرسه شما آماده سرمایه گذاری در برخی فناوری ها برای دانش آموزان است؟ آیا به خرید یک لپ تاپ جدید برای فرزند خود فکر می کنید؟ 

همه انتخاب‌ها ممکن است کمی سخت به نظر برسند، بنابراین ما همه جوانب را بررسی کرده‌ایم و این فهرست( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان) را برای کمک به شما جمع‌آوری کرده‌ایم. بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانش‌آموزان، محکم، مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند.

 چه به دنبال یک Chromebook ساده برای دانش‌آموزان کوچک‌تر باشید یا یک لپ‌تاپ با امکانات کامل برای بچه‌های بزرگ‌تر، در این مقاله ( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)بهترین انتخاب‌ها را برای شما قرار داده ایم.

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

سوالات متداول:

اگر معلم هستید، حتماً یک لپ تاپ با حداقل 3 ساعت عمر باتری تهیه کنید. این به شما این امکان را می دهد که در طول روز بدون ترس از تمام شدن باتری در وسط کلاس تدریس کنید و سپس مجبور نشوید با عجله درس خود را به پایان برسانید تا بروید و یک پریز برق پیدا کنید و شارژ کنید.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX506LH-A

این لپتاپها بهترین انتخاب برای معلمان و دانش آموزان همچنین برای کسانی است که خواهان استفاده بهینه از تمام توان لپ تاپ خود با هزینه مقرون به مصرفه هستند.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506LH-A از گرافیک Geforce GTX1650 با حافظه گرافیکی 4 گیگابایت بهره میبرد که عملکردی دو برابر بهتر از گرافیک GeForce GTX 950M  و عملکردی 70 درصد بهتر از گرافیک GTX 1050 از خود به جا گذاشته است. گرافیک Geforce GTX1650  انتخابی مناسب برای اجرای اکثر بازیهای روز دنیا میباشد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506LH-A از حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره میبرد و  همچنین قابلیت ارتقای  SSD آن وجود دارد تا توانایی نصب بازی‌ها و برنامه‌های بیشتری روی SSD فراهم شود.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506LH-A با 8 گیگابایت رم DDR4 از لحاظ حافظه مشکلی برای اجرای برنامه‌ و بازیهای سنگین ندارد با این حال قابلیت ارتقای رم تا 32 گیگابایت که برای این لپ تاپ لحاظ شده است دغدغه افراد در مورد کافی بودن رم این لپ تاپ را به طور کامل برطرف میسازد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506LH-A از پردازنده  نسل دهمی Intel Core i5-10300H با کش 8 مگابایتی استفاده میکند .

علاوه بر ویژگیهای فنی ذکر شده لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506LH-A با رنگ مشکی و کیبورد دارای نورهای پس زمینه رنگی ظاهری زیبا و جذاب را برای کاربران فراهم میکند. همچنین این دستگاه با در نظر گرفتن مشخصات ذکر شده وزن مناسب 2.3 کیلوگرمی برای راحتی حمل و نقل دارد.

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Flex 5-A

 IdeaPad Flex  یک لپ‌تاپ با صفحه نمایش لمسی با قیمت مناسب برای معلمان و دانش آموزان و با کیفیت فراوان است.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 14ITL05 مجهز به پردازنده پر قدرت i7-1165G7 با فرکانس 2.8/4.7GHz و پردازنده گرافیکی GeForce MX450 2GB GDDR6 با 2 گیگابایت حافظه گرافکی مجزا یک سیستم سریع و پر قدرت برای پاسخگویی به انواع کاربری‌ها است. این محصول که از چهار طرف با حاشیه‌های باریک طراحی شده است، نه‌تنها شیک و امروزی به نظر می‌رسد، بلکه به شما امکان می‌دهد از نمایشگر لمسی IPS 250nits Glossy (1920 x 1080) نهایت بهره را ببرید.

. اسکنر اثر انگشت به اطمینان از امنیت و حریم خصوصی کمک می کند، که می تواند در کلاس درس مهم باشد

. چندین اندازه صفحه نمایش و پردازنده در دسترس است، اما ما اندازه 14 اینچی را برای معلمان مناسب میدانیم .

به شما امکان می‌دهد به‌عنوان تبلت نیز از آن استفاده کنید. همچنین با تهیه یک قلم دیجیتال می‌توانید آن را به‌عنوان دفترچه خاطرات خود در هر جایی به همراه داشته باشید .

. عمر باتری کمی کمتر از سایر موارد موجود در لیست ما در حدود 10 ساعت است، اما Rapid Charge تنها با 15 دقیقه شارژ تا 2 ساعت به شما امکان می دهد. این لپ تاپ را یک انتخاب اقتصادی خوب با قابلیت های زیاد در نظر بگیرید.

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 TP470EZ-A

یکی از اولین بررسی‌های ما برای این مدل اشاره می‌کند که برای دانش‌آموزان مناسب است، قابلیت صفحه نمایش لمسی 2 در 1 به این معنی است که بچه ها می توانند از آن به عنوان تبلت برای برنامه های یادگیری استفاده کنند، اما همچنین یک صفحه کلید برای کارهایی که نیاز به تایپ دارند،وجود دارد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی و یک قلم می باشد که کار با آن برای دانش آموزان بسیار راحت است .( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

لپ تاپ Asus VivoBook Flip  دارای یک پنل لمسی 14 اینچی IPS براق با تراکم پیکسلی 157 PPI و نرخ تجدید 60 هرتز است.

Core i5-1135G7 یک تراشه 4C/8T Tiger Lake-UP3 است که بر اساس فرآیند 10 نانومتری SuperFin اینتل ساخته شده است.

لپ تاپ VivoBook Flip  عملکرد پایدار عالی را در بخش پردازنده ارائه میدهد.

SSD اینتل لپ تاپ VivoBook Flip  به طرز محسوسی بهتر از میانگین امتیازات درایو مشابهی که تاکنون ثبت شده، عمل می کند. در حالی که این میزان از SSD برای بهره وری روزانه مناسب است .

این لپ تاپ دارای 8GB ظرفیت حافظه رم از نوع LPDDR4X است ، علاوه بر این دارای 512GB SSD ظرفیت حافظه داخلی می باشد که قابلیت ارتقا نیز دارا می باشد .

با توجه به این ویژگی ها عملکرد سیستم بالا میرود و سرعت پردازش ها بیشتر میشود در نتیجه می توانید امور روزانه خود را به راحتی انجام دهید .

اولین ضربه اینتل به گرافیک‌ های مجزا در چند وقت اخیر به شکل Iris Xe Max بود و Asus VivoBook Flip  جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی بود که از این GPU در کنار Dell Inspiron 15 7506 2-in-1 و Acer Swift 3X بهره می‌برد . Xe Max به طور خاص برای لپ‌تاپ‌های Tiger Lake طراحی شده است و برای تسریع در تولید محتوا و حجم کاری هوش مصنوعی نسبت به بازی‌ ها مناسب‌ تر است.

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

لپ تاپ لنوو IdeaPad 5-D 

IdeaPad 5 پرچمدار ما یک لپ تاپ تجاری عالی است. این لپ‌تاپ با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD، می‌تواند چندین کار پیچیده را در هر اندازه ای انجام دهد. سرعت و قدرت اینتل جدیدترین  Core i5  1135G7   پردازنده‌های می باشد .( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

بنابراین لازم نیست نگران نباشید که لپ‌تاپ‌تان در یک تماس کنفرانس مهم را ایجاد نکند یا چندین مشتری فایل‌های گرافیکی بزرگ را برای بررسی در یک زمان تحویل دهند. با سخت افزار ما، مشکلی نیست که همه کارها را به سرعت و در کمترین زمان ممکن در کار تیمی انجام دهید – به طوری که آماده رفتن به پروژه بعدی هستید!

لنوو سرانجام با پرچمدار IdeaPad 5 خود به آینده جهش کرد. آنها این لپ تاپ را طوری طراحی کرده اند که یک دستگاه تجاری همه منظوره باشد که می تواند همه این کارها را انجام دهد .

. صفحه نمایش 1920x1080p IPS زیبا است و از لمس با قابلیت چند لمسی 10 انگشتی پشتیبانی می کند و تجربه منحصر به فردی را هنگام بازی ، ویرایش تصاویر یا تحقیقات در خانه ایجاد می کند

و دستگاه شما را همانطور که نیاز دارید برای حداکثر بازدهی بارها و بارها در بین فعالیت ها در حین کار بر روی این دستگاه باورنکردنی شارژ نگه می دارد. همچنین می توانید دستگاه ها را از طریق HDMI به مانیتور یا تلوزیون وصل کنید.

پرچمدار لنوو Lenovo IdeaPad 5 برای تحت تاثیر قرار دادن طراحی شده است. قابلیت‌های صوتی این لپ‌تاپ بسیار فوق العاده است تا بتوانید از موسیقی یا تجربه بازی خود نهایت استفاده را ببرید.

این دستگاه تا 14 ساعت عمر باتری، Dolby Audio Premium و Wi-Fi6 (802.11ax 2×2) را برای سرعت‌های بیشتر و دانلود سریع‌تر در دستگاهی که نوید قابل اعتماد بودن لپ‌تاپ‌های سایز متناسب از دیگر سازندگان را می‌دهد .

صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه تایپ کردن در شب را بدون خستگی چشم آسان می‌کند و از طریق فناوری خواننده اثر انگشت به کاربران بازخورد شخصی می‌دهد، به این معنی که دیگر نیازی به تایپ پین ندارید  .

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3-PA

اگه به دنبال یه لپ تاپ اقتصادی که مناسب برای معلمان و دانش آموزان باشد با مشخصات فنی خوب هستید تا آخر این مطلب مارو همراهی کنید، شاید این همون لپ تاپیه که قراره به زودی لپ تاپ شما بشه.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

تو این لپ تاپ پردازنده 10 نانومتری نسل یازدهمی Core i3-1115G4 استفاده شده، شاید اطلاع داشته باشید که پردازنده‌های شرکت اینتل که تو اونا حرف G دیده میشه برای استفاده‌های گرافیکی بهینه سازی شدند و شامل فناوریهای جدیدتر گرافیکی میشند.

نسخه اصلی این لپ تاپ فقط 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4-2666 داره. برای استفاده‌های نه چندان سنگین مثل مرور وب و تماشای فیلم این مقدار رم کافیه اما اگه به رم بیشتری نیاز دارید میتونید رم این دستگاه رو ارتقا بدید

همچنین این محصول دارای 1TB HDD +128GB SSD ظرفیت حافظه داخلی می باشد که پردازش داده ها را بسیار سریعتر میکند .

این لپ تاپ پردازنده گرافیکی مجزا نداره، اگه فکر میکنید به لپ تاپی نیاز دارید که پردازنده گرافیکی مجزا هم داشته باشه میتوانید  نگاهی به دیگر محصولات بیاندازید .

این لپ تاپ یه صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح FULL HD داره. پنل صفحه نمایش از نوع TN و حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایشش 220 Nits هست.

معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان
معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان

جمع بندی :

به عنوان یک معلم و دانش آموز، باید بتوانید در حال حرکت کار کنید یا درس بخوانید . لپ تاپ ابزار ضروری شما برای آموزش و یادگیری است، بنابراین باید قابل اعتماد و بادوام باشد. ما برترین لپ‌تاپ‌های خود را که برای معلمان و دانش آموزان در هر زمینه یا حوزه موضوعی مناسب هستند، گردآوری کرده‌ایم.( معرفی 5 لپ تاپ برتر مناسب دانش آموزان و معلمان)

چه در مدرسه ابتدایی ریاضی تدریس کنید و چه شیمی در سطح کالج، مطمئناً چیزی در اینجا وجود دارد که تمام نیاز ها و بودجه شما را برآورده کند!

اگر برا خرید خود به مشاوره و راهنمایی رایگان نیاز دارید میتوانید از طریق واتساپ یا تلفن ثابت با ما در تماس باشید .