سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت لپ تاپ ایسوس سری Zenbook و Vivobook

Vivobookدر مقابل Zenbook : کدام لپ‌تاپ ASUS بهتر است؟

ایسوس نامی آشنا در دنیای کامپیوتر است. این برند یکی از بهترین سیستم های بازی را می سازد که  طرفداران زیادی دارد و مردم دوست دارند آن را بخرند و از عملکرد بالای ارائه شده توسط آن لذت ببرند. (تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

ایسوس از زمان موفقیت خود در بازار لپ تاپ، راه طولانی را پیموده است.

 آنها به برندی تبدیل شده اند که مسئول ساخت برخی از بهترین لپ تاپ های همه کاره برای بازی و استفاده اداری است.

آن‌ها مجموعه عظیمی از انواع لپ‌تاپ‌ها را دارند، از لپ‌تاپ‌های اداری گرفته تا لپ‌تاپ‌های بازی، که لپ‌تاپ‌های Zenbook یا Vivobook، دو تا از همه کاره‌ترین سری‌های برند ایسوس هستند.

Zenbook توسط Asus یک لپ تاپ درجه یک و شیک است که عملکرد و پاسخ خوبی را برای گیمرها ارائه می دهد. Vivobook یک گزینه مقرون به صرفه با مشخصات تقریباً بالا و عملکرد کافی برای ارائه یک تجربه کاری پایدار و خوب است.

بحث های زیادی در مورد هر دوی این لپ تاپ ها وجود دارد، و اگر می خواهید بدانید کدام یک بهتر است، Zenbook یا Vivobook، ما این مقاله(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook) را برای شما تهیه کرده ایم تا بتوانید هنگام خرید هر یک از آن ها بهترین تصمیم گیری را داشته باشید .

علاوه بر این، اگر در مورد خرید لپ تاپ ASUS Vivobook یا Zenbook سردرگم هستید، این مقاله (تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook) برای شما مفید خواهد بود. دلیل این امر این است که این مقاله بر مقایسه مستقیم بین لپ تاپ هر دو سری تمرکز دارد.(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

ASUS Zenbook در مقابل Vivobook

در اینجا ما به معرفی کوتاهی از تفاوت های اساسی بین هر دوی این لپ تاپ ها توسط ایسوس می پردازیم (تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

. تفاوت اصلی در قیمت  این لپ تاپ ها وجود دارد زیرا سری Zenbook بسیار ظریف و شیک هستند و هزینه زیادی نیز دارند، در حالی که Vivobook درجه یک است اما گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر برای کسانی است که فقط می خواهند پول کافی را برای خرید یک دستگاه مناسب هزینه کنند.

در مقایسه، (تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)هر دو سری لپ‌تاپ مزیت‌هایی نسبت به دیگری دارند. اما چیزهای بیشتری برای بحث در مورد هر ویژگی و کیفیتی که هر دو سری به کاربران ارائه می دهند وجود دارد. 

این دو مدل یکی از بهترین ها در میان سایر گزینه های لپ تاپ های ایسوس هستند، و در زیر نگاهی عمیق به هر یک از آنها خواهیم داشت.

پیشنهاد ویژه :

می توانید از طریق کلیک کردن بر روی مقایسه لپ تاپ های لنوو سری IdeaPad 5 و IdeaPad 3 این مقاله جذاب را مطالعه نمایید .

ایسوس Zenbook

اگر بودجه خوب و بالایی دارید و یک لپ تاپ شیک از ایسوس می خواهید خریداری کنید، سری Zenbook بهترین لپ تاپ ارائه شده توسط ایسوس است(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

. می‌توانید به هر مدلی از Zenbook نگاهی بیندازید تا بهترین مدل را برای خود مطابق با نیاز هایتان انتخاب کنید. 

البتته همه آنها گران نیستند، اما مدل های برتر از  Zenbook و آخرین نسخه ها قیمت بسیار بالایی دارند.

سری های Zenbook  این روزها قادر به رقابت با مدل های برتر همه برندهای دیگر هستند و عملکرد کافی را ارائه می دهند که لبخند را بر لبان کاربر می نشاند.

Zenbook در سال 2011 منتشر شد و از آن زمان تاکنون قلب میلیون ها نفر را در سراسر جهان به دست آورده است. 

از آنجایی که این لپ‌تاپ جذاب در کنار عملکردی که ارائه می‌کند ظریف است، احتمالاً یک لپ تاپ عالی و همه پسند است.

بیشتر لپ‌تاپ‌های سری Zenbook با شاسی آلومینیومی طراحی شده‌اند و بدنه‌ای بادوام و پایدار به آن‌ها می‌دهد تا در شرایط سخت و دشوار از هرگونه ضربه یا فشار خارجی جلوگیری کنند.

 احتمالاً شایان ذکر است که سری Zenbook تمام ویژگی های کیفیت برتر  به عنوان یک لپ تاپ را ارائه می دهد و با Zenbook UX435 خود به برتری دست یافته اند.

 Zenbook UX435  بهترین لپ‌تاپ و قدرتمندترین لپ‌تاپ از سری Zenbook است که چند سال پیش عرضه شد و اکنون مشتریان بزرگ و علاقمندان  خود را در سراسر جهان پیدا کرده است. 

این لپ تاپ دارای رم قدرتمند8  گیگابایتی به همراه پردازنده اینتل core i5 با نسل یازدهم 4 هسته و 8 رشته برای پردازش سریع و چند وظیفه ای بسیار مناسب و روان است.

این امکان را فراهم می کند تا با صفحه نمایش داخلی خود به راحتی در بین برنامه ها پردازش و فعالیت کنید. 

کارت گرافیکی که این لپ‌تاپ از آن استفاده می‌کند 2GB Nvidia GeForce MX450 است که نامی عالی در دنیای بازی دارد تا عملکرد خوب و رندر صفحه نمایش را برای اجرای جدیدترین بازی‌های با کیفیت بالا بر روی سیستم ارائه دهد.

 با چنین کارت گرافیک قدرتمندی تصاویر و گرافیک شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد .

داشتن یک Zenbook برای خودتان دارای جنبه های مثبت و منفی مختلفی استکه در زیر برای شما نشان داده میشود .(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

می توانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook

ایسوس Vivobook

برای افرادی که پول زیادی  برای خرید و هزینه کردن برای لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت مانند Zenbook را ندارند، می‌توانند به سراغ لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر مانند Vivobook بروند.(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

 این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کسانی که لپ‌تاپ برای استفاده اداری یا خانگی می‌خواهند و نمی‌خواهند تمام روز روی سیستم خود بازی و چیزهای دیگر انجام دهند بسیار مناسب است.

مدل های پایه سری Vivobook با 4 گیگابایت رم عرضه می شوند، اما نسخه های بهتر دارای 8 گیگابایت رم نیز هستند زیرا قادر به ارتقا هستند .

کیفیت همیشه با Vivobook خوب و عالی است، و عملکردی که به دست می آورید نیز رضایت بخش است، بنابراین لازم نیست نگران بازی و سایر جنبه های اضافی که ضروری نیستند باشید

. Vivobook قادر است تا به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد علاوه براین یک لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه است و عملکرد خوبی نیز دارد.

سری Vivobook توسط Asus نسبت به هزینه‌های بالا تر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و نمونه خوبی است که در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های این رده در بازار، گزینه‌های کم‌هزینه با عملکرد خوب را ارائه می‌دهد. 

لپ تاپ لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook Pro  دارای حافظه 512 گیگابایتی SSD با 8 گیگابایت رم DDR4 است که عملکرد خوب و سریعی را برای تحویل کار و پردازش های سنگین فراهم می کند.

علاوه براین حافظه رم قابل ارتفا تا 16 گیگ میباشد که برای اجرای برنامه‌ها مناسب است

طراحی این لپ تاپ زیبا است و تاچ پد نیز بسیار پاسخگو است و صفحه کلید آن با نور پس زمینه مطابقت دارد. صفحه نمایش و نمایشگر VivoBook  شگفت انگیز است و با قاب نازک خود برای چنین لپ تاپ مقرون به صرفه ای زیبا به نظر می رسد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook Pro K3500 از پردازنده نسل یازدهمی  Intel Core i5-11300H با 8 مگ کش بهره میبرد. این پردازنده در نیمه اول سال 2021 روانه‌ی بازار شده و به نظر میرسد تا 10 سال آینده قادر به پشتیبانی از تمام نیازهای پردازشی باشد.

در این لپ تاپ  از کارت گرافیک GeForce GTX 1650 M با 4 گیگابایت حافظه استفاده شده است.

در آنجا، Vivobook نازک تمام ویژگی‌های مناسب را برای استفاده برای هر منظور اداری یا حتی برای اجرای نرم‌افزارهایی مانند ابزارهای ویرایش ویدیو یا برنامه‌های ویرایش ارائه می‌کند. این لپ تاپ با گذشت زمان کند نمی شود و عملکرد خود را در طول سال ها در مقایسه با سایر لپ تاپ های این محدوده قیمت حفظ می کند.

در سری Vivobook نکات مثبت و منفی مختلفی وجود دارد، بنابراین در زیر به همه آنها پرداخته ایم.(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

می توانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook

مقایسه نهایی ایسوس Vivobook در مقابل Zenbook

به عنوان آخرین مقایسه، هر دو سری این لپ تاپ ها نکات مثبت و منفی خاص خود را دارند. (تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

مثل همیشه، طرح کلی طراحی ایسوس ساده و در عین حال شیک است. به طور خاص، نه ASUS VivoBook و نه Zenbook از نظر طراحی کار چندانی ندارند، اما هر دو ظاهر خوبی دارند.

برای ارائه جزئیات بیشتر، ایسوس شاسی هر دو لپ تاپ را با رنگ خاکستری یکسان طراحی می کند. به همین دلیل، ممکن است در ابتدا تشخیص هر دو لپ تاپ برای شما دشوار باشد.

ما جزئیات کاملی در مورد آنها به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید هنگام خرید بهترین اتخاب خود را داشته باشید(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

. اکنون برای مقایسه سریع، سری Zenbook عملکرد عالی و پشتیبانی بالایی را از آخرین برنامه‌ها، بازی‌ها و ویژگی‌ها ارائه می‌کند، در حالی که Vivobook در برخی جزئیات فاقد آن است. 

همچنین کیفیت ساخت Zenbook بهتر از Vivobook و حتی ماندگاری طولانی تری دارد .

در مجموع، Vivobook  نسبت به لپ‌تاپ‌های سری Zenbook بسیار ارزان است. این قیمت برای کیفیت و عملکردی که با Zenbook متفاوت است پایین است. بنابراین، شما بهتر می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهتر است و باید انتخاب شما باشد.

سوالات متداول

Zenbook  در مقایسه با Vivobook بسیار بهتر است زیرا جدیدترین ویژگی ها و پشتیبانی خوبی از بازی های سطح بالا را با عملکرد فوق العاده خود ارائه می دهد.

در نتیجه :

این مقاله(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook) در مورد مقایسه بین Asus Vivobook  و Zenbook بود. مقایسه عملکرد هر دو سری لپ‌تاپ‌های ایسوس را نشان داد و می‌توانید از این بررسی تصمیم بگیرید که کدام گزینه بهتر از دیگری است.

به طور کلی، کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ ارزان ‌تر هستند، می‌توانند با بررسی طیف وسیعی از  Vivobooks  که ایسوس ارائه می‌کند، شروع کنند(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)

. اگر به دنبال چیزی با کیفیت بهتر هستید، ممکن است بخواهید Zenbook را بررسی کنید، که برخی از لپ‌تاپ‌های برتر این برند هستند.(تفاوت لپ تاپ ایسوس سری zenbook و vivobook)