سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برای بازی Call of Duty: Warzone

Warzone  یکی از هیجانی ترین و اکشن‌ترین بازی‌های موجود امروزی است.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

 این یک بازی است که شما را ساعت ها درگیر می کند. Warzone یک بازی گرافیکی سنگین است، بنابراین باید مطمئن باشید که لپ تاپ شما در حد و اندازه است تا بتوانید پتانسیل کامل این بازی را تجربه کنید.

اگر لپ‌تاپ مخصوص بازی پیدا می‌کنید که بتواند چندین بازی را مدیریت کند یا اگر به دنبال بهترین لپ‌تاپ بازی برای Warzone هستید، ما دقیقا همان چیزی را داریم که شما نیاز دارید.

 Warzone  یک بازی تیراندازی اول شخص سریع است که بازیکنان را در یک محیط جنگی در برابر یکدیگر قرار می دهد. Warzone با گرافیک بسیار واقع گرایانه، تجربه ای هیجان انگیز را برای انواع گیمرها ارائه می دهد. چه یک کهنه سرباز باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، این بازی را تا اعماق قلب خود دوست خواهید داشت.

برای انجام این بازی پر جنب و جوش، به یک لپ تاپ گیمینگ رده بالا یا یک کامپیوتر گیمینگ قوی نیاز دارید زیرا هیچ کامپیوتر معمولی نمی تواند این بازی گرافیکی فشرده را انجام دهد

. نمی توان انکار کرد که چندین لپ تاپ در دسترس هستند، اما جستجوی خودتان در همه این مدل ها می تواند دردسرساز باشد، به همین دلیل در اینجا( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone) ما تعدادی از بهترین لپ تاپ های بازی Warzone را به شما معرفی می کنیم.

برای بازی Warzone، به یک لپ‌تاپ گیمینگ نیاز دارید که بتواند تنظیمات گرافیکی بالا، FPS و نرخ تازه‌سازی را برای اطمینان از موفقیت در میدان جنگ ایجاد کند. و امروز، لپ‌تاپ‌های بازی را فهرست می‌کنیم .

بدین ترتیب، بهترین لپ‌تاپ‌های بازی را که می‌توانید برای بازی Warzone برای سال 2022 پیدا کنید، فهرست می‌کنیم.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برای Warzone در نظر بگیرید.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

پردازنده : پردازنده مهم‌ترین بخش لپ‌تاپ بازی است، زیرا تعیین می‌کند کامپیوتر شما با چه سرعتی می‌تواند کار کند

. اگر می خواهید بازی های warzone را انجام دهید، حداقل Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen R5 1600X  برای شما مناسب خواهد بود. با این حال، اگر به ژانرهای دیگر بازی ها نیز علاقه مند هستید، مانند Fallout 4 یا Witcher 3 ، یک پردازنده قدرتمندتر مانند Intel Core i7 نسل پنجم به اندازه کافی خوب خواهد بود.

کارت گرافیک : به جای بازی با پردازنده و حافظه اضافی برای اجرای سریعتر، کارت گرافیک چیزی است که بازی شما را شگفت انگیز می کند.

 رایج ترین نوع کارت گرافیک مورد استفاده در لپ تاپ های بازی، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 970  یا GeForce GTX 1660 Ti است. با این حال، اگر بدون نگرانی از بودجه به دنبال عملکرد بهتری هستید، یک GeForce RTX 2070 SUPER نیز ارزش بررسی دارد.

RAM : RAM  مهمترین بخش بعدی لپ تاپ گیمینگ است. هرچه رم بیشتری داشته باشید، رایانه شما سریعتر کار می کند. حداقل 12 گیگابایت رم برای اجرای بازی warzone بر روی لپ تاپ شما لازم است، اما اگر توانایی پرداخت هزینه بالا تر را دارید، 16 گیگابایت/ 32 گیگابایت بهتر است.

فضای ذخیره سازی:  فضای ذخیره سازی یکی از مهم ترین بخش های لپ تاپ گیمینگ است. هرچه فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید، لپ تاپ شما می تواند بازی ها را در آن ذخیره کند. حداقل 500 گیگابایت برای بازی های منطقه جنگی شما به اندازه کافی خوب است زیرا به تنهایی می تواند 250 گیگابایت باشد، اما اگر می خواهید داده های دیگر یا بازی های دیگر را ذخیره کنید، یک SSD 1 ترابایتی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

صفحه نمایش : اگر کاربر بخواهد روی آن بازی کند، صفحه نمایش لپ تاپ باید حداقل 15.6 اینچ یا بزرگتر باشد. یک صفحه نمایش کوچکتر یا با وضوح کمتر ممکن است نتواند تمام جزئیاتی را که یک صفحه نمایش با وضوح بالا می تواند نشان دهد، که می تواند منجر به غوطه ور شدن کمتر در بازی و تصاویر تار احتمالی شود

. لپ‌تاپ‌های با صفحه‌نمایش کمتر از 13 اینچ اغلب نمی‌توانند بسیاری از بازی‌ها را به خوبی اجرا کنند، زیرا برای پخش حجم زیادی از محتوای ویدیویی به طور همزمان طراحی نشده‌اند، چه برسد به بازی در یک صفحه نمایش بزرگ.

باتری :  عمر باتری لپ تاپ عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. لپ‌تاپ‌هایی با عمر باتری طولانی برای افرادی که دوست دارند در حال حرکت بازی کنند، ایده‌آل هستند،

 و برای افرادی که دوست دارند لپ‌تاپ‌های خود را از خانه بیرون بیاورند و در کافه‌ها نیز استفاده کنند، مناسب هستند. لپ‌تاپ‌های گیمینگ با عمر باتری طولانی این مزیت را دارند که می‌توانند بدون نگرانی در مورد حمل شارژر خود، در حال حرکت بازی کنن

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

پیشنهاد ویژه :

مطلب زیر را حتما مطالعه نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ برتر برای نرم افزار 3D Max

لپ تاپ 15 اینچی ایسر Predator Helios 300 -A

اجازه ندهید قیمت شما را گول بزند. این یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار امروز است. Acer Predator Helios 300 دارای صفحه نمایش خیره کننده 15.6 اینچی فول اچ دی 144 هرتزی است و از پردازنده Intel i7-11800H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3060 برای قدرت بازی خالص استفاده می کند.

از سرعت این لپ تاپ در حین انجام چند کار یا هنگام اجرای بازی های سخت مانند Warzone یا Red Dead Redemption قدردانی خواهید کرد. این دستگاه دارای هارد دیسک 512 گیگابایتی است، بنابراین لازم نیست نگران فضای ذخیره سازی باشید و برای اتصال بهتر دارای Killer WiFi 6 است.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

علاوه بر این، این لپ‌تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 300 AKA بهترین لپ‌تاپ بازی برای Warzone مجهز به آخرین فناوری است که کمک می‌کند بدون تاخیر سیستم یا افت فریم کار کند. همچنین دارای زمان پاسخگویی سریع 3 میلی‌ثانیه است که به اجرای بازی‌های سریع مانند Fortnite و PUBG با سرعت بهتری کمک می‌کند.

این لپ‌تاپ دارای تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی است که از یک لپ‌تاپ گیمینگ انتظار دارید. همچنین یک صفحه کلید RGB وجود دارد که به محاسبات روزانه شما سبک و ذوق می بخشد. حافظه DDR4 استاندارد این مدل است، بنابراین دارای 16 گیگابایت رم است که برای اجرای روان بازی های رقابتی کافی است.

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس ROG Strix SCAR G533ZM-A

طراحی شیک این لپ‌تاپ بازی با فناوری‌های پیشرفته همراه است. با صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD و سیستم صوتی ممتاز، همه چیز برای اجرای بازی های سریع و دقیق ساعت ها در اختیار دارد. پردازنده  Core i9-12900H سریع و قدرتمند آن باعث می‌شود هنگام بازی‌های آنلاین یا انجام هر کاری روی لپ‌تاپ تجربه‌ای روان داشته باشید.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

لپ تاپ ASUS ROG Strix G15  جدید و خیره کننده بهره وری لپ تاپ های بازی است. با به‌روزرسانی NVIDIA GeForce RTX 3060، فناوری RTX، ساختار بادوام و سبک وزن، و موارد دیگر، این دستگاه بازی برای هر کاری که بخواهید آماده است.

این لپ‌تاپ جدیدترین فناوری را با طراحی شیک و بادوام ترکیب می‌کند و به شما یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌دهد که می‌توانید هرجایی ببرید. این مجموعه ویژگی های غنی دارد و عملکردی بیش از همیشه برای پاسخگویی به خواسته های جدیدترین عناوین AAA مانند Forza 5 و Far Cry 6 ارائه می دهد. این برای کمال بازی طراحی شده است و دارای سخت افزار بهینه سازی شده برای بازی است.

این مدل قدرت 16 گیگابایت رم DDR5 و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی PCIe SSD را ارائه می دهد که حتی برای سخت ترین بازی ها نیز حافظه و فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهد.این دستگاه دارای نرخ رفرش ریت  300 هرتز می باشد .

 چه در حال پخش ویدیو باشید و چه در حال بازی کردن باشید، می توانید بر لذت بردن از توانایی انجام هر بازی که فکر می کنید تمرکز کنید. 

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Legion 5-IA

گیمرها  بسیار خوشحال خواهند شد که بدانند Lenovo Legion 5 دارای امکاناتی است که برای اجرای Call of Duty Warzone در تنظیمات گرافیکی بالا نیاز است. ( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

Legion 5 مجهز به پردازنده  Intel Core i7-11800H، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 و رم  32  گیگابایتی  DDR4  با فرکانس 3200 مگاهرتز است و حافظه داخلی با ظرفیت 1TB SSD می باشد . در نتیجه، این هیولای لپ‌تاپ بازی نیازهای اکثر گیمرها را برآورده می‌کند.

در دنیایی مملو از لپ‌تاپ‌های بازی با زیبایی‌ و طراحی عالی و نورپردازی RGB در چهره، لژیون 5 یک دستگاه بازی پیچیده با طراحی مینیمالیستی است که برای بهره‌وری نیز عالی است.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای COD Warzone وجود دارد، با این حال، اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچی و دارای نرخ رفرش ریت  165 هرتز آن را به یک لپ تاپ عالی برای بازی Warzone و ویرایش ویدیو تبدیل می کند

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Dash F15 -AA

یکی از جدیدترین محصولات برند ایسوس در این سری مدل TUF Dash F15 FX517ZR است. ایسوس برای این مدل از یک پردازنده قدرتمند نسل دوازده شرکت اینتل استفاده کرده است.

 پردازنده Core i7 12650H یکی از جدیدترین پردازنده‌‌های اینتل است که از توان پردازشی فوق‌العاده مطلوبی برخوردار است.

 در کنار این پردازنده قدرتمند یک گرافیک GEFORCE RTX3070 هم در نظر گرفته شده که با حافظه 8 گیگابایتی قادر به اجرای جدیدترین بازی‌ها خواهد بود.

 در کنار این گرافیک و پردازنده قدرتمند 16 گیگابایت رم از نوع DDR5 و حافظه داخلی با ظرفیت 1 ترابایت SSD  قرار دارد تا سرعت اجرا برنامه‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد.

 ایسوس برای این مدل از یک نمایشگر IPS از نوع WV در نظر گرفته که با رزولوشن FHD و نرخ رفرش ریت  144 هرتز, 300 هرتز تصاویری با جزئیات مطلوب را به نمایش خواهد گذاشت.

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

لپ تاپ گیمینگ 15 اینچی ام اس آی Katana GF66 

تا آنجا که لپ تاپ های مقرون به صرفه هستند، MSI Katana GF66 تیزترین لپ تاپ و یک انتخاب عالی برای بازی های رقابتی است. این لپ تاپ بازی مجهز به پردازنده Intel Core i7-12700Hو 4GB Nvidia GeForce RTX3050Ti  است که برای اجرای Warzone باید بیش از اندازه کافی قدرت داشته باشد.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

دقیقاً ، دارای 16 گیگابایت رم DDR4 است که کاربران می توانند تا 64 گیگابایت آن را ارتقا دهند، که برای استفاده حداکثری از سخت افزار آن را به شدت توصیه می کنیم.

صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS کاتانا GF66 دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است که برای یک گیم پلی روان بسیار کافی است. همچنین دارای سیستم عامل Windows 10 Home است که کاربران می توانند به صورت رایگان آن را به ویندوز 11 ارتقا دهند.

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس TUF Gaming FX506HCB-C

لپ‌تاپ TUF Gaming F15 ایسوس یک لپ تاپ مقرون به صرفه که از نظر بهره وری نیز عالی است. این لپ‌‌تاپ‌ گیمینگ به‌ صورت سبک و با قابلیت حمل و نقل آسان طراحی شده و استفاده از رنگ نوک مدادی در قاب این مدل، شکل ویژه‌ و جذابی به دستگاه داده است.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

لپ تاپ ایسوس FX506HC دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD 1920 x 1080p و نرخ تجدید 144 هرتز و دارای پنل صفحه نمایش ips می باشد .

این مشخصات برای یک لپ تاپ گیمینگ عالی به نظر می رسند، البته که با این مشخصات به راحتی با رقبای خود برابری میکند . در مجموع می‌توانیم بگوییم که ایسوس از صفحات نمایشی فراتر از انتظار ما برای این لپ تاپ استفاده کرده است.

Asus TUF Gaming F15 دارای Intel Core i5-11400H با 16گیگابایت رم DDR4 و 1TB حافظه SSD می باشد . عملکرد CPU عالی و قابل مقایسه با Ryzen 9 5900HX یا Ryzen 9 5980HS  و یا هیچ رقیب دیگری نمی باشد .

عملکرد گرافیکی  در این لپ تاپ دقیقاً همانطور که همه انتظار دارند بسیار عالی میباشد .

کارت گرافیک تعبیه شده در این لپ تاپ GeForce RTX 3050 TI  و ساخت شرکت NVIDIA می باشد همچنین ایسوس 4GB حافظه پردازنده گرافیکی مجزا برای این دستگاه در نظر گرفته است که این ویژگی هایی است که هر گیمیری به ان نیاز دارد و قادر است  بازی های سنگین را با هر گرافیکی که باشند به راحتی اجرا کند بدون اینکه با کندی عملکرد در این لپ تاپ روبرو شوید .

معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone

پیشنهاد ویژه :

مطلب زیر را حتما مطالعه نمایید .

تفاوت لپ تاپ های ROG سری ZEPHYRUS و STRIX و FLOW ایسوس

سوالات متداول

یک لپ‌تاپ می‌تواند Warzone را مدیریت کند، فقط مطمئن شوید که حداقل مشخصات برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone را دارد. 

 در نتیجه :

وقتی صحبت از بهترین لپ تاپ گیمینگ برای Warzone می شود، ( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود. کارت گرافیک، پردازنده و رم برای بازی روان کاملا ضروری هستند.

در این مقاله،( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone) ما در مورد بهترین لپ‌تاپ‌هایی صحبت کرده‌ایم که می‌توانید بدون هیچ مشکلی  Warzone  را با تنظیمات مناسب بازی کنید.

 امیدواریم لیست ما برای شما آموزنده باشد و بتوانید محصول مناسبی را برای خود بیابید.( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)

بهترین لپ تاپ گیمینگ بسته به اولویت و بودجه کاربر متفاوت خواهد بود. ( معرفی 6 لپ تاپ گیمینگ برتر مناسب بازی Call of Duty: Warzone)با این حال، امیدواریم این لیست به شما کمک کرده باشد که لپ تاپ مناسبی برای بازی Warzone و سایر بازی های مورد علاقه خود پیدا کنید.

خرید خوبی داشته باشید!!!