سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

به دنبال بهترین لپ تاپ برای هنرمندان تاتو هستید؟ پس مقاله درستی را انتخاب کرده اید.

در اینجا، ما همه چیز را به شما خواهیم گفت که می تواند به شما کمک کند تا بهترین لپ تاپ (معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست ) را برای یک هنرمند تاتو پیدا کنید.

به عنوان یک هنرمند خالکوبی، داشتن لپ تاپ مناسب برای این هنر همیشه مهم است. اما انتخاب بهترین لپ تاپ(معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست ) کار آسانی نیست. قبل از خرید بهترین لپ تاپ برای هنرمند تاتو موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

از آنجایی که امروزه خالکوبی بسیار محبوب شده است، هنرمندان خالکوبی مدام به فکر طرح های مختلف هستند تا مردم را راضی نگه دارند. لپ تاپ ها این کار را برای آنها آسان کرده اند.

اکنون هنرمندان خالکوبی می توانند از طریق لپ تاپ به مشتریان خود طرح را نشان دهند تا مطمئن شوند که به راحتی می توانند هر گونه تغییری در آنها ایجاد کنند

آنها می توانند با سبک های منحصر به فرد بازی کنند و بهترین را انتخاب کنند. بنابراین مردم هرگز پشیمانی نخواهند شد و 100% بهترین خود را خواهند گرفت.

اگرچه یافتن بهترین لپ تاپ برای خالکوبی کار آسانی نیست(معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست ). برای این اثر هنری، قطعا یک هنرمند تاتو به یک لپ‌تاپ سریع و مدرن نیاز دارد، بنابراین تیم ما طی ساعت‌ها تحقیقاتی که کرده اند توانسته اند تا بهترین راه‌حل را برای هنرمندان تاتو پیدا کنند.

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

نکاتی (معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست ) که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ برای هنرمند تاتو در نظر بگیرید :

حجم و فشار کار هنرمندان تاتو بالاست و هر لپ‌تاپی قادر به پاسخگویی نمی باشد.

بنابراین همیشه مهم است که بدانید کدام نوع لپ‌تاپ و مشخصات آن برای طرح‌های تاتو مناسب است.

هنرمندان تاتو از لپ تاپ (معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست )برای خلق آثار هنری استفاده می کنند. بنابراین، آنها به یک لپ تاپ باریک و سبک وزن با صفحه نمایش با قابلیت لمس و پشتیبانی از قلم برای انجام کارهای هنری راحت و اسان تر نیاز دارند.

با تحقیقاتی که انجام دادیم، دیدیم که اکثر طراحان خالکوبی لپ تاپ های سنگین وزن را دوست ندارند.(معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست )

آنها ترجیح می دهند در مکان های مختلف کار کنند و برای طراحی های بی نقص، همیشه می خواهند از دستان خود برای عناصر طراحی استفاده کنند.

بنابراین سعی کنید همیشه لپ تاپی با رگلاژ فول اچ دی و نمایشگر پشتیبانی لمسی بخرید.

به عنوان یک هنرمند تاتو، باید روی پردازنده، رم، حافظه ذخیره سازی و GPU با نمایشگر تمرکز کنید زیرا طراحان خالکوبی از نرم افزارهای سنگین برای کارهای هنری استفاده می کنند.

اگر می خواهید لپ تاپ با پردازنده اینتل بخرید، باید مدل و نسل مناسب را انتخاب کنید. چون نسل الان مهم ترین گزینه در یک لپ تاپ خوب است(معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست )

حالا برای ذخیره سازی و رم. شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با توجه به تقاضای خود انتخاب کنید، اما اکنون حافظه‌های SSD تقریباً 10 برابر سریع‌تر از هارد دیسک‌ها هستند، بنابراین سعی کنید با حافظه SSD ذخیره را انتخاب کنید

تقریباً هر لپ‌تاپ دارای دو پورت اضافی برای یک SSD و یک RAM است تا تجربه کاربر را افزایش دهد. لپ تاپ های دارای حافظه SSD همیشه سریع خواهند بود. مطمئن شوید که حداقل 8 گیگابایت رم دارید.

همچنین سعی کنید یک لپ تاپ با کارت گرافیک اختصاصی بخرید تا نمایشگر بتواند رنگ ها را به خوبی نشان دهد. و یک نکته دیگر باتری است.(معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست ) سعی کنید یک لپ تاپ با باتری 8 ساعته پشتیبان بگیرید. به این ترتیب، شما همیشه آماده کار در هر مکان و هر زمان هستید.

سوالات متداول :

حرفه ای ها از چه دستگاه های تاتو استفاده می کنند؟

انواع مختلفی از خالکوبی ها و دستگاه های خالکوبی وجود دارد، امتحان کردن و انتخاب یکی از آنها می تواند دشوار باشد. بسته به نوع پوست، اندازه خالکوبی و بودجه شما، دستگاه خالکوبی وجود دارد که برای شما مناسب خواهد بود.

اگر می خواهید مرتباً خالکوبی کنید، در نهایت می خواهید روی یک دستگاه خالکوبی دائمی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. لپ تاپ های حرفه ای همان چیزی است که متخصصان از آن استفاده می‌کنند و برای هر کسی که می‌خواهد قطعات بزرگ‌تری را خالکوبی کند، می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

آیا طراحان گرافیک می توانند خالکوبی کنند؟

بله ،در آن زمان، زمانی که یک مرد تاجر یا یک زن تاجر کت و شلوار، کراوات و کیف به دست می‌داشت، خالکوبی نماد اصلی شورش جوانان بود. امروزه که خالکوبی دیگر یک تابو نیست، طراحی تاتو به طرز چشمگیری تغییر کرده است. امروزه روند تاتو، داشتن خالکوبی های خلاقانه، رنگارنگ و بزرگ است.طراحان گرافیک می توانند طرح های جذاب و خلاقانه ای را بکشند و طراحی کنند اما بهتر است که برای زدن تتو این طرح ها به دست متخصصان آن سپرده شود تا بتواند تمام ظرافت کاری های آن طرح را به آسانی درآورد .

هنرمندان تاتو از چه لپ تاپ هایی استفاده می کنند؟

معمولا هنرمندان خالکوبی از لپ تاپ هایی با صفحه نمایش بزرگ استفاده می کنند، بنابراین باید لپ تاپ هایی را انتخاب کنند که صفحه نمایش با کیفیت full hd باشد تا زنده و پویا ترین رنگ ها و طرح ها را به ان ها نمایش دهد زیرا تتو ارتیست ها باید رحی را که در لپ تاپ مشاهده میکندد به رح واقعی که تولید میکنند باید بسیار نزدیک باشد . قطعا شما می خواهید بالاترین طیف، با وضوح صفحه نمایش حداقل 1600 در 1200 را داشته باشید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5-A

Lenovo Flex 5 بهترین تجربه را برای هر هنرمند تاتو فراهم می کند. سخت افزار این لپ تاپ بسیار قدرتمند است. همچنین در دست قرار گرفتن این دستگاه کاملا راحت است، صفحه نمایش لمسی صافی دارد و واقعا بادوام است. این لپ تاپ با ویژگی های چشمگیر خود همه را شگفت زده کرده است. آن را با یک قلم فوق العاده Lenovo ارائه می شود، که مجبور نیستید آن را جداگانه بخریم.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی با حاشیه کوچک در چهار طرف است. این صفحه نمایش توسط مقررات FHD پشتیبانی می شود. علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی بسیار با کیفیت و پاسخگو است و آن را برای هر هنرمند خالکوبی ایده آل می کند.

همچنین دارای نمای تبلت مانند است که مورد پسند جوانان است. وزن آن فقط 1.5 کیلوگرم است و می توان آن را 360 درجه بچرخاند. این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Intel است.

پردازنده اینتل Core i5 1135G7  و 256GB حافظه SSD و 8 گیگابایت رم DDR4 همگی در لپ تاپ گنجانده شده است. دارای گرافیک  Intel است که بالاترین عملکرد نمایشی ممکن را تضمین می کند. همچنین کارت گرافیکی که در این لپ تاپ تعبیه شده مدل  Intel UHD Iris XE اما فاقد  حافظه‌ی گرافیکی مجزا می باشد و

حتی زمانی که این لپ‌تاپ به منبع برق متصل نیست، ممکن است باتری بیش از 10 ساعت پشتیبان‌گیری کند. همچنین دارای آداپتور برق 65 واتی برای شارژ سریع است.

Lenovo Flex 5 گزینه خوبی است. اگر بودجه کمی داشته باشیم، می توانیم بدون نگرانی Lenovo Flex 5 را خریداری کنیم. این یک گزینه فوق العاده و بهترین لپ تاپ برای یک هنرمند تاتو است.

می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل IdeaPad Flex 5-A  مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

لپ تاپ اچ پی  ENVY x360 ES100-A

لپ تاپ اچ پی  ENVY x360 ES100-A ترکیبی عالی از عملکرد و قدرت سخت افزار است.

ویژگی بارز این لپ‌تاپ به لمسی بودن صفحه‌‌نمایش، گردش 360 درجه‌ای لولاها و وزن بسیار کم آن است که لپ‌تاپ را به حالت تبلت تبدیل می‌کند.این دستگاه بدنه مقاومی دارد .این دستگاه به دلیل وزن مناسبی که دارد برای کسانی مانند تتو ارتیست ها ، نقشه کشان ،طراحان و کسانی که جابجایی مداوم دارند بسیار کارامد میباشد .

کلیدها بزرگ و فاصله‌دار هستند، عمل تایپ را لذت‌بخش کرده و درصد خطا هنگام کار با دستگاه را بسیار کم خواهند کرد.همچنین وجود پورت های بسیار و پر سرعت قادر به پاسخگویی تمامی نیاز های کاربران میباشد .

سخت‌افزار این لپ‌تاپ‌ها متشکل از جدیدترین پردازنده‌های مرکزی شرکت INTEL یعنی i7 1195G7، حافظه‌ی رم 16 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی 1 ترابایتی از نوع SSD هستند. وجود گرافیک NVIDIA GeForce MX450با دو گیگابایت حافظه پردازشی مجزا که باعث میشود هنگام پردازش های سنگین با کندی عملکرد و افت سرعت دستگاه مواجه نشوید .

همین ویژگی ها  آن را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی خالکوبی و همچنین کارهای دیگری مانند طراحی گرافیک، ویرایش ویدیو و غیره تبدیل می کند.

می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ENVY x360 ES100-A مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 TP470EZ-A

لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس به دلیل طراحی براق و شیک خود که هدف آن ارائه عملکرد برتر به کاربران است توانسته تا در بخش میان رده قرار گیرد، میدانیم که. Asus VivoBook Flip 14 TP470EZ جزء اولین لپ‌تاپ‌ هایی بود که دارای اولین پردازنده گرافیکی مجزا (dGPU) اینتل، Iris Xe Max بود .

سی پی یو Core i5-1135G7 یک تراشه 4C/8T Tiger Lake-UP3 است که بر اساس فرآیند 10 نانومتری SuperFin اینتل ساخته شده است. به نظر نمی رسد که ایسوس از Core i5-1135G7 در VivoBook Flip  از هیچ محدودیتی در طراحی شاسی یا حرارتی رنج ببرد.

لپ تاپ VivoBook Flip  عملکرد پایدار عالی را در بخش پردازنده ارائه میدهد.

این لپ تاپ دارای 8GB ظرفیت حافظه رم از نوع LPDDR4X است ، علاوه بر این دارای 512GB SSD ظرفیت حافظه داخلی می باشد که قابلیت ارتقا نیز دارا می باشد .

اولین ضربه اینتل به گرافیک‌ های مجزا در چند وقت اخیر به شکل Iris Xe Max بود و Asus VivoBook Flip  جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی بود که از این GPU در کنار Dell Inspiron 15 7506 2-in-1 و Acer Swift 3X بهره می‌برد . Xe Max به طور خاص برای لپ‌تاپ‌های Tiger Lake طراحی شده است و برای تسریع در تولید محتوا و حجم کاری هوش مصنوعی نسبت به بازی‌ ها مناسب‌ تر است.

در لپ تاپ VivoBook Flip  یک باتری 42 وات ساعتی می‌تواند به ارائه زمان‌های طولانی‌تر برای ایجاد یک روز کاری کامل بدون اینکه به مشکلی بخورید به کاربر کمک کند.

این لپ تاپ با توجه به وزن سبکی که دارد برای حمل و نقل بسیار مناسب است ، بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی آن را با خود در هر جایی ببرید (مخصوصا اگر قصد سفر دارید).

به طور کلی، این لپ‌تاپیکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای طراحی خالکوبی در سال 2022 است، زیرا همه چیزهایی را که یک هنرمند به آن نیاز دارد، دارد: عملکرد خوب، عمر باتری طولانی، صفحه نمایش بزرگ و موارد دیگر!

می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ 14 اینچی ایسوس Vivobook Flip 14 TP470EZ-A مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Pro

اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید (معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست )که دسترسی به آن قابل اعتماد باشد و برنامه‌های مبتنی بر طراحی معماری به راحتی اجرا شود، مک‌بوک پرو  اپل باید در صدر لیست خرید شما باشد. نسخه قدیمی اپل با انتقادات متعددی از سوی خریداران مواجه شد. این مدل دارای پردازنده مرکزی M1 دارای 8 هسته می باشد .

این پردازنده برای اجرای فایل های سنگین در سیستم شما بسیار موثر است. اگر انتظار دارید طراحی و بازسازی معماری را اجرا کنید، پردازنده گرافیکی 8Core GPU برای شما بسیار مفید است البته این پردازنده گرافیکی فاقد حافظه گرافیکی مجزا می باشد اما در کار شما اختلالی ایجاد نمی کند .

GPU فوق العاده قدرتمند برنامه های بازی با کیفیت بالا را در سیستم شما تقریباً بدون زحمت و به آسانی اجرا می کند. این یکی دیگر از مزایای انتخاب این مدل از اپل است.

مهم ترین واصلی ترین بخش این لپ تاپ صفحه نمایش آن است که می تواند تاثیر مثبتی روی عملکرد شما داشته باشد . صفحه نمایش 13 اینچی خیره کننده  با فناوری True Tone  و پنل رتینا عرضه می شود. Touch Bar یکی دیگر از مزایای اضافه شده برای تقویت امنیت لپ تاپ شما است.

پردازنده  M1هرگز اجازه نمی دهد سیستم شما در هنگام اجرای برنامه های سنگین و فایل های حجیم در سیستم شما کند عمل کند .

می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYD82 همراه با تاچ بار مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip TM420UA-A

لپ تاپ ایسوس VivoBook Flip TM420UA-A یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی تاتو است. این یک لپ تاپ با کارایی بالا با کارت گرافیک AMD Radeon Graphics و پردازنده 6 هسته ای AMD است.

این لپ تاپ را می توان به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD ارتقا داد. پردازنده اینتل AMD Ryzen 5 مدل 5500U و فاقد پردازنده گرافیکی مجزا است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش14 اینچی و دارای صفحه نمایش 60 هرتزی با کیفیت FULLHD و دارای پنل IPS می باشد . که زوایای دید عالی و رنگ های زنده را ارائه می دهد. به لطف ظرفیت رم بالا و پردازنده قدرتمند آن، می توانید چندین برنامه را به طور همزمان بدون هیچ تاخیر قابل توجهی اجرا کنید. صفحه کلید دارای نورپردازی است که به شما امکان می دهد آن را با توجه به نیاز یا روحیه خود سفارشی کنید!

همچنین می‌توانید دستگاه‌های خارجی مانند چاپگر، هدفون و غیره را با استفاده از درگاه‌های USB که در کناره‌های بدنه آن قرار دارد، متصل کنید. وزن این لپ تاپ تنها 1.5 کیلوگرم است، بنابراین می توانید به راحتی آن را در هر کجا که هستید حمل کنید!

می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ 14 اینچی ایسوس VivoBook Flip TM420UA-A  مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست

جمع بندی:

امیدواریم اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب بهترین لپ تاپ برای طراحی تاتو (معرفی 5 لپ تاپ مناسب تتو آرتیست )در اختیار شما قرار داده باشیم. اگر شما یک هنرمند تاتو هستید و به دنبال یک دستگاه درجه یک هستید، یکی از این دستگاه ها به خوبی برای نیازهای شما کار خواهد کرد. هر وسیله ای را که در نهایت انتخاب می کنید، یا حتی اگر یکی از پیشنهادات بالا را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که می تواند نیازهای شما را برطرف کند.