سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ

بهترین ماوس های گیمینگ ، چه ویزگی هایی باید داشته باشند ؟

بهترین ماوس گیمینگ، ( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) ماوسی است که برای دست گرفتن شما مناسب باشد و عملکرد عالی را با بازی های مورد علاقه شما ارائه دهد.

گرفتن ماوسی که احساس می‌کنید متناسب با دست شما قالب‌گیری شده است، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و حسگر قوی را دارد، جریان بازی شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود ضربه‌هایی که وارد می‌کنید احساس رضایت‌بخش‌تری داشته باشید.( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ )

امروزه ده‌ها شرکت در بازی ماوس‌های گیمینگ وجود دارند ( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) ، و مدل‌ها می‌توانند از نشانگرهای ارزان و ساده تا دستگاه‌های ممتازی که دارای ویژگی‌های مفیدی مانند شارژ بی‌سیم یا دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی هستند، متفاوت باشند .

همچنین برخی از انتخاب ها با  طراحی های جسورانه وجود دارد و دارای قابلیت  جابجایی  قطعات ،  حتی وزن های قابل تنظیم در برخی از مدل هاوجود دارد .

ما در انتخاب بهترین ماوس گیمینگ ( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) برای شما در زیر به شما کمک می کنیم تا بهترین ماوس بازی را برای استفاده های مختلف و ….. در زیر بررسی کنیم.، در حالی که این لیست دارای گزینه های سیمی است .( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ )

3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ

نکات خرید سریع

نوری یا لیزری؟ هر دو نوع سنسور می توانند تجربه خوبی را به کاربر ارائه دهند. اما موس های نوری دقت کمی بهتری دارند.

موس های لیزری روی سطوح بیشتری (سطوح مختلف )کار می کنند. اگر واقعاً حساس هستید، به سراغ یک حسگر نوری بروید .

بی سیم یا با سیم؟ موس های بی‌سیم در چند سال گذشته راه طولانی را پیموده‌اند، اما هنوز هم جنبه‌های منفی دارند، از جمله عمر باتری

.همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا بلوتوث، اتصال دانگل 2.4 گیگاهرتزی یا هر دو را می خواهید. بلوتوث برای جابجایی بین چندین دستگاه مفید است، اما تأخیر بیشتری را ایجاد می کند. 2.4 گیگاهرتز سریع‌تر است، اما به یک پورت USB و یک دانگل نیاز دارید که به راحتی از بین می‌رود. به دنبال موس هایی باشید که به شما اجازه می دهند دانگل را در داخل دستگاه خود ذخیره کنید.

گرفتن کف دست، پنجه یا نوک انگشت؟ : این تمرین خوبی است که بررسی کنید دقیقاً چگونه ماوس خود را نگه دارید. سه دسته معمولی ماوس وجود دارد:

  1. گرفتن کف دست –پایه کف دست شما روی پشت ماوس قرار می گیرد و انگشتانتان در بالا قرار دارند.
  2. چنگال پنجه –در جایی که مچ دست شما روی تشک ماوس قرار می گیرد، کف دست ماوس را لمس نمی کند و نوک انگشتان لبه های آن و دکمه ها را می گیرند.
  3. گرفتن نوک انگشت –جایی که مچ دست و کف دست شما از روی تشک و ماوس بلند شده است. باز هم، ماوس را فقط با نوک انگشتان در لبه ها و روی دکمه ها گرفته می شود.

دانستن سبک مورد نظر شما که چگونه آن را در دست بگیرید ، خود به شما کمک می کند تا ماوس عالی را پیدا کنید، زیرا نوع دستگیره اغلب به اندازه دستان شما گره می خورد. بنابراین، ماوسی که برای گرفتن نوک انگشت طراحی شده است، احتمالاً بزرگتر از ماوسی است که برای گرفتن کف دست طراحی شده است.

DPI، CPI، IPS و شتاب؟ : DPI و CPI عملاً همان اصطلاحات بازاریابی هستند. به طور سنتی ما از DPI در چاپ استفاده می‌کنیم تا با توجه به وضوح تصویر، مشخص کنیم که چیزی در هر اینچ چند نقطه چاپ می‌شود.

با این حال، CPI مخفف شمارش در هر اینچ است، و این تعداد شمارش‌هایی است که ماوس شما در هر اینچ طی می‌کند. صرف نظر از این، DPI رایج‌تر است، و این همان چیزی است که ما در اینجا انتخاب می‌کنیم.

DPI  بالاتر لزوماً به معنای سنسور بهتر ماوس نیز نیست. ترکیب ظریف DPI و IPS ضروری است. IPS یا اینچ در ثانیه حداکثر سرعتی است که حسگر شما همچنان می‌تواند این تعداد را ردیابی کند. هرچه IPS همراه با DPI بالاتر باشد، سنسور بهتر است و ماوس عملکرد بسیار عالی خواهد داشت.

سپس مسئله شتاب وجود دارد. این همان تعداد G ها است که ماوس شما می تواند آن را مدیریت کند و همچنان به طور موثر ردیابی کند. اگر با حرکات کوتاه و تیز موس را به جلو و عقب و چپ و راست می‌چرخانید، ممکن است برخی از موس‌ها پس از رسیدن به درجه G خاص ، کند عمل کنند و در برخی جهات با مشکل روبرو شوید .

3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ

پیشنهاد ویژه :

اگر این مقاله برای شما مفید و کاربردی بود ، می توانید با کلیک کردن بر روی 9 نکته که بهتر است قبل از خرید هدست گیمینگ بدانید که از سری مقالات ما هستند را مشاهده نمایید .

بهترین موس های بازی ( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) که می توانید امروز بخرید در لیست زیر قرار گرفته شده است :

بهترین موس های بازی با سیم و فوق سبک

ماوس گیمینگ BASILISK V2

Razer Basilisk V2  بهترین ماوس بازی است که آن را بررسی کردیم( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) و در این لیست برای شما عزیزان موجود کردیم .

دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی ، شکل خوش‌ دست‌ و قیمت مناسب، آن را در میان ژانرهای بازی و حتی برنامه های کاربردی  مفید و همه‌کاره می‌کند. در حالی که در مقایسه با موس‌های لانه زنبوری برای بازی‌های FPS، در رده بالا تر قرار میگیرد ، پایه‌های PTFE به آن کمک می‌کنند به راحتی سر بخورد، و دسترسی به دکمه اختصاصی تک تیرانداز آسان است و DPI را فوراً برای هدشات کاهش می‌دهد.

گزینه های سفارشی سازی فراوان است، از 11 منطقه RGB مجزا گرفته تا دکمه های فوق. هر دکمه همچنین می تواند یک عملکرد ثانویه در هنگام استفاده از “HyperShift” داشته باشد. Basilisk V2 همچنین در توانایی چرخ اسکرول خود برای تعویض از یک اسکرول لمسی به صاف و آزاد با ضربه زدن یک دکمه یا بر اساس نحوه تکان دادن آن منحصر به فرد است. با این حال، این بدان معنی است که چرخ می تواند صدایی تند داشته باشد و به ویژه در هنگام تغییر حالت ها نویز دارد.

Basilisk V2 با مجموعه ویژگی‌های پیشرفته، ساخت و گزینه‌های سفارشی‌سازی شده توانسته در لیست ما به عنوان یکی از بهترین مدل ها قرار میگیرد .

می توانید با کلیک کردن بر روی ماوس گیمینگ با سیم ریزر مدل BASILISK V2 مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

ماوس گیمینگ با سیم ریزر مدل BASILISK V2

ماوس گیمینگ با سیم G402

یک نسخه سبک تر وبا سیم از قهرمان محبوب لاجیتک G402 ( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) ، لایت اسپید بی سیم لاجیتک G402 یک سلاح فوق العاده برای شما است، اگر بتوانید قیمت آن را پرداخت کنید. با ویژگی‌های ممتاز، مانند شش وزنه اضافی (دو وزنه 4 گرمی و چهار وزنه 2 گرمی) برای سفارشی کردن حس ماوس .

با قهرمان لاجیتک با DPI بالا و کم مصرف حسگر و تعداد زیادی دکمه قابل برنامه ریزی، G402 برای هر سبک بازی مناسب است. شکل آن آشنا و راحت است و به سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است.

این ماوس یکی از سریع ترین ماوس هایی است که در بازی های shooter بسیار کارامد است ، اگر به این سبک از بازی ها علاقمند هستید این مدل از ماوس میتواند برای شما بسیار ایده آل باشد .

می توانید با کلیک کردن بر روی ماوس گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G402 مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

ماوس گیمینگ با سیم لاجیتک مدل G402

ماوس گیمینگ با سیم VIPER MINI

بهترین ماوس گیمینگ با سیم( 3 مدل از برترین موس های اقتصادی گیمینگ ) برای اکثر افراد، VIPER MINI است. شکل محبوب و قابل دسترس ان را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید .

در هنگام انجام بازی با این موس متوجه عملکرد بسیار قدرتمند و سریع آن خواهید شد .

VIPER MINI از پیشرفته‌ترین حسگر نوری Razer استفاده می‌کند که حتی در تنظیمات DPI بالا در بازی عالی است. علاوه بر این، دکمه‌های حساسیت دوگانه به تنظیمات در حین بازی کمک می‌کنند. در همین حال، سوئیچ‌های مکانیکی-اپتیکال دکمه‌های کلیک چپ و راست می‌توانند تقسیم‌کننده باشند، به‌ویژه برای کسانی که احساس سوئیچ‌های مکانیکی لمسی را دوست دارند.

می توانید با کلیک کردن بر روی ماوس گیمینگ با سیم ریزر مدل VIPER MINI مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده نمایید .

ماوس گیمینگ با سیم ریزر مدل VIPER MINI

 

پیشنهاد ویژه :

اگر این مقاله برای شما مفید و کاربردی بود ، می توانید با کلیک کردن بر روی راهنمای خرید مانیتور گیمینگ از نظر کاربرد و کیفیت که از سری مقالات ما هستند را مشاهده نمایید