سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو

          بهترین لپ تاپ های ویرایش ویدیو در سال جدید

می خواهید فیلم بسازید؟ در اینجا (5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو ) که از بهترین لپ‌تاپ‌ های ویرایش ویدیو هستند برای ویرایش مورد نظر شما در این لست وجود دارد.

می‌توانید قوی‌ ترین لپ‌تاپ ها را از میان این 5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو بخرید ، مطمئناً به قطعات داخلی قدرتمند، به خصوص یک کارت گرافیک قوی و یک حافظه سریع برای اینکار نیاز دارید .

با این حال، چند چیز دیگر وجود دارد که باید نگاهی به لیست این 5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو بیاندازید. نمایشگر با کنتراست عالی، سطح روشنایی بالا و فضای رنگی مناسب (Rec. 709 و DCI-P3 تقریباً استانداردهای ویرایشگر های ویدئویی و رنگ‌سازها هستند) که دارا بودن ان ویژگی ها در یک لپ تاپ کاملاً ضروری است. حتی اگر مانیتوری دارید که می‌توانید لپ‌تاپ خود را به آن وصل کنید، نمایشگر لپ‌ تاپ شما باید برای زمانی که در مسافرت هستید، همتراز باشد.

از میان این 5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو لپ‌تاپی را انتخاب کنید که با برنامه‌ هایی که برای گردش کار روزانه‌تان استفاده می‌کنید، مانند نرم‌افزار رایت DVD ، نرم‌افزار مبدل ویدیو ، و البته ویرایشگرهای ویدیو ، سازگار باشد.

ما این لپ‌تاپ‌ها (5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو) را با عوامل مختلفی مقایسه کرده‌ایم، مانند اندازه آن‌ها، قدرت پردازش گرافیکی آن‌ها، میزان رم آن‌ها، و اینکه آیا فضای ذخیره‌سازی کافی (و قابل ارتقا) است یا خیر. ما همچنین سرعت راه‌اندازی سیستم‌ ها، وضوح ویدئو و ویژگی‌ های اتصال لوازم جانبی و موارد دیگر را در نظر گرفتیم.

برای کمک به شما در کنار همه لپ‌تاپ‌های مختلف، ما بهترین لپ‌تاپ‌ ها(5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو) را برای ویرایش ویدئو، از جمله گزینه‌هایی برای بودجه‌های متفاوت و برخی از بهترین لپ تاپ های کاری موبایلی ، گردآوری کرده‌ایم .

اینها(5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو) بهترین لپ تاپ های ویرایش ویدیو هستند که در حال حاضر موجود و در دسترس هستند . 

بهترین لپ تاپ های ویرایش ویدیو کدامند؟

اگر مایلید مقدار قابل توجهی هزینه پرداخت کنید و به دنبال بهترین لپ‌تاپ‌های ویرایش ویدیو هستید(5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو)،

Predator Helios-A  و MacBook Pro  بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. آن‌ها نمایشگرهای فوق‌العاده و با وضوح بالا را ارائه می‌دهند که توسط برخی از CPU ها و GPUهای قوی قدرت می‌گیرند که در اکثر پروژه‌های ویرایش ویدیویی که می‌توانید به آن‌ها نگاهی بیندازید، هر دو لپ‌تاپ از شاسی آلومینیومی باریکی نیز بهره می‌برند که آن‌ها را فوق‌العاده قابل حمل می‌کند.(5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو)

بهترین لپ‌تاپ‌های (5 لپ تاپ برتر مناسب برای تدوین و ویرایش ویدیو) ویرایش ویدیو که امروز می‌توانید بخرید شامل لپ تاپ های زیر میشوند :

1 .لپ تاپ 15 اینچی ایسر Predator Helios-A

ایسر به خاطر ساخت لپ‌تاپ‌ های باکیفیت با قیمت‌ های مقرون‌ به‌ صرفه شهرت دارد، اما لپ‌تاپ‌ های گیمینگ آن کمی گران می‌شوند و همه چیزهایی را که برندهای دیگر انجام می‌دهند، را ارائه نمی‌دهند. با این حال، لپ تاپ 15 اینچی ایسر  Helios-A بسیار مناسب است ، این شرکت بهترین قطعات با کیفیت خود را در بسته بندی نسبتاً مقرون به صرفه به کاربر ارائه می دهد.

در حال حاضر این لپ تاپ با یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-11800H و پردازنده گرافیکی Nvidia GEFORCE RTX 3060 GDDR6، عمر باتری مناسب و یک صفحه نمایش رنگارنگ 15 اینچی با فرکانس 144 هرتز در یک شاسی براق و نازک تعبیه شده است. تنها نقطه ضعف واقعی صدای کم آن است و تجربه صفحه کلید و تاچ پد می تواند کمی بهتر از این هم باشد.

تنها با توجه به قیمت آن، لپ تاپ 15 اینچی ایسر  Helios-A یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ های ویرایش ویدیویی است که می‌توانید بخرید.

لپ تاپ 15 اینچی ایسر Predator Helios 300 PH315-54-760S-A

لپ تاپ 15 اینچی ایسر Predator Helios 300 PH315-54-760S-A

2 .لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYDA2 همراه با تاچ بار

لپ‌ تاپ‌ های بزرگ‌تر پرو جدید اپل تقریباً به اندازه‌ای که می‌توانید از یک نوت‌ بوک انتظار داشته باشید ، عملکردی بسیار مناسب دارد . که توسط  M1 Pro یا M1 Max SoC (پردازنده) پشتیبانی می‌شود. نه تنها 8 هسته با عملکرد بالا و 2 هسته کارآمد از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است، که گرافیک شما را مدیریت می کنند. علاوه بر این میتوانید تا 64 گیگابایت رم اضافه کنید . از آنجایی که می‌توانید حافظه SSD را تا حداکثر 8 ترابایت ارتقا دهید، می‌توانید از حمل درایو اضافی خودداری کنید.

نقطه ضعف اصلی مک بوک پرو 13 اینچی  قیمت آن است. اگر این قیمت بیشتر از نیاز شما در رایانه است، گزینه های دیگری در این لیست وجود دارد که قیمت آنها کمتر از نصف مدل پایه لپ تاپ 13 اینچی اپل است.

 این صفحه نمایش مینی LED XDR به شما 254 پیکسل و همچنین حداکثر 1600 نیت روشنایی می دهد که استفاده از آن را آسان می کند. همچنین دارای تعداد زیادی پورت از جمله 3 پورت Thunderbolt 4، یک پورت HDMI، یک اسلات کارت SDXC و  پورت MagSafe است تا تمامی پورت های Thunderbolt شما حتی در هنگام شارژ در دسترس باشند. اگر این ویژگی ها برای شما کافی نیست، این لپ تاپ عمر باتری فوق العاده ای را دارا می باشد .

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYDA2 همراه با تاچ بار

لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYDA2 همراه با تاچ بار

3 . لپ تاپ 15 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G15 GA503QS-A 

آیا یک لپ‌ تاپ فوق‌ العاده قدرتمند برای ویرایش ویدیو می‌خواهید ؟ فکر می کنیم این لپ تاپ  با دارا بودن پردازنده‌های هشت هسته‌ای پرسرعت AMD Ryzen 7 یا Ruyzen 9 و  16 گیگابایت رم، چیزهای زیادی وجود نخواهد داشت که این جانور نتواند از عهده آن برآید.

Asus ROG Zephyrus G15 رویای نهایی یک ویرایشگر ویدیو است. این لپ‌تاپ دارای عملکرد سریع GPU و CPU به‌علاوه نمایشگر خیره‌کننده 15 اینچی 4K با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز است. شاسی تمام فلزی مقاوم، سیستم صوتی شش بلندگو و صفحه کلید قابل تنظیم واقعاً به تجربه ممتاز می‌افزاید. برای ویرایشگرهای ویدیویی جز بهترین لپ تاپ های حال حاضر است، این لپ تاپ همچنین شامل یک اسلات کارت SD و پورت‌های Thunderbolt فراوان است. با این حال، شما برای آن هزینه خواهید کرد. اگر بودجه انعطاف‌ پذیری دارید و به چیزی جز بهترین‌ها رضایت نمی‌دهید، Zephyrus G15 واقعاً لپ تاپی خارق العاده است.

با طراحی محکم بازی‌ها، می‌توانید کارت‌های گرافیکی قدرتمند سری GeForce RTX 30 انویدیا را نیز انتخاب کنید. نه تنها برای بازی عالی است، با وجود این کارت گرافیک پر سرعت در این محصول نه تنها برای بازی مفید هست بلکه برای ویرایش ویدئو ها سنگین هم بسیار کارامد و عالی است .

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی WQHD (2560 x 1440) از نوع IPS است. پوشش فوق‌العاده 100 درصدی فضای رنگی ویدیویی DCI-P3 و همچنین پشتیبانی از Dolby Vision HDR را به رخ کاربر می‌کشد.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G15 GA503QS-A R9/16/1TB/8GB RTX3080

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس ROG Zephyrus G15 GA503QS-A R9/16/1TB/8GB RTX3080

4 . لپ تاپ 15 اینچی لنوو Thinkpad E15-K 

این واقعاً یک لپ تاپ فوق العاده کاربردی است. می توان آن را به سطوحی که در یک لپ تاپ معمولی امکان پذیر نیست گسترش داد. 

آیا نیاز به ویرایش ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با مانیتورهای دوگانه 4K دارید؟ البته مشکلی نیست این جانور به لطف صفحه نمایش  15.6 اینچی و با کیفیت FULL HD  ضد تابش با رنگ‌های تیز و شفاف، از پس ادیت های بسیار حرفه ای برمی‌آید. ما نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 انتخاب کرده‌ایم که تنظیمات توصیه‌شده برای پادشاه ویرایشگر های ویدیویی پیشرفته،  را دو برابر می‌کند .

شما می توانید این لپ تاپ را با گزینه های مختلف CPU از جمله پردازنده های Intel  Core i5 و پردازنده های Xeon پیدا کنید. به همین ترتیب با گزینه های Nvidia Quadro GPU. همچنین پیکربندی آنلاین Lenovo به شما امکان می دهد دیوانه شوید زیرا بسیار قدرتمند و پیشرفته است .

از نظر قابلیت ارتقا، دارای پورت USB-A 3.2 (Gen 1)، USB-C، Thunderbolt 3،  و HDMI 2.0 است. با توجه به نیازهای برق، پریز برق جداگانه خود را دارد.

بله عمر باتری آن کوتاه است اما اندازه این لپ تاپ را دیده اید؟ این لپ تاپ یک وسیله کاری متحرک است. اگر می‌خواهید آن را در یک کوله پشتی حمل کنید،

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Thinkpad E15-K گزینه بسیار مناسبی است پس در خرید این محصول شک نکنید زیرا از انعاف پذیری بسیار بالایی در تدوین و ویرایش ویدیو ها برخوردار است .

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Thinkpad E15-K i5(11)/8/256/2G MX350

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Thinkpad E15-K i5(11)/8/256/2G MX350

5 . لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل VICTUS 16 D0019-B

ما عاشق قابل حمل بودن یک لپ تاپ فوق العاده جمع و جور هستیم، برای جلسات طولانی تر و ویرایش ویدیو، خیره شدن در یک صفحه نمایش 16 اینچی بسیار فوق العاده است.

لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل VICTUS 16 D0019-B  با صفحه نمایش 16 اینچی بزرگتر از حد متوسط، به شما امکان نمایش قابل توجهی بیشتری را برای پیش‌نمایش ویدیوها و جدول‌های زمانی، و همچنین اجرای چند برنامه را بطور همزمان می‌دهد. همچنین به دلیل قدرتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی دارد.

صفحه نمایش به خودی خود فقط میزان کمیت بر کیفیت نیست – این لپ تاپ دارای پنل IPS LCD است و با  وضوح 4K ، و قادر است 100? فضای رنگی Adobe RGB را نمایش دهد – این یک دستاورد قابل توجه برای نمایشگر لپ تاپ است.

اندازه صفحه نمایش اضافی به این معنی است که فضای بیشتری در جلوی صفحه کلید با اندازه کامل وجود دارد، و شما حتی یک کارت خوان SD مناسب را در داخل لپ تاپ دارید.

حتی ویرایش‌ های 4K به لطف آخرین پردازنده‌ های چهارهسته‌ ای نسل یازدهم اینتل Core i7 همراه با یک رم بسیار سالم 16 گیگابایتی باید به راحتی انجام شوند. یک پورت Thunderbolt 4/USB 4 Type-C اتصال فوق‌ العاده سریع با دستگاه‌ های خارجی را تضمین می‌کند، که برای سازگاری آسان با دستگاه‌ های جانبی قدیمی‌ تر بسیار کارامد است .

لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل VICTUS 16 D0019-B

لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل VICTUS 16 D0019-B

پیشنهاد ویزه :

اگر این مقاله برای شما جذاب بود می توانید با کلیک کردن بر روی لپ تاپ مناسب ترید که از سری مقالات ما هستند مطالب جذابی را مطالعه نمایید .

چگونه بهترین لپ تاپ های ویرایش ویدیو را برای خود انتخاب کنیم ؟

انتخاب بهترین لپ تاپ ویرایش ویدیو برای شما به چند چیز بستگی دارد. یکی بودجه شماست — چقدر حاضرید هزینه کنید؟ و دیگری این است که برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد — البته که در حال ویرایش ویدیو هستید، اما آیا به سادگی کلیپ های کوچک را با کیفیت 720p تولید می کنید؟ یا پروژه های عظیم را با کیفیت 4K ویرایش می کنید؟ پاسخ شما مشخص خواهد کرد که به چه نوع سیستمی نیاز دارید.

اگر می خواهید به عنوان یک سرگرمی به ویرایش ویدیو بپردازید، توصیه می کنیم با یک لپ تاپ گیمینگ ارزان شروع کنید. این مقدار قدرت مناسبی را به شما ارائه می‌کند و اگر بخواهید در آینده به ویرایش ویدیو بپردازید،این کیفیت و قدرت را احساس خواهید کرد. اگر حرفه ای هستید که به یک لپ تاپ پیشرفته برای ویرایش ویدیو نیاز دارید، برای انجام کار خود به صفحه نمایش واضح تر و روشن تری نیاز دارید . بنابراین، وقتی یک لپ‌تاپ ویرایش ویدیو می‌خرید، از خود بپرسید – واقعاً چقدر به آن نیاز دارید؟ و چقدر میتواند در شروع فعالیتتان به شما کمک کند .

اکثر نرم افزارهای ویرایش ویدیو به GPU بستگی دارد. بنابراین، یک کارت گرافیک قدرتمند برای ویرایش موثر ضروری است. برنامه های ویرایش ویدیو از نظر میزان استفاده از حافظه نیز سنگین وزن هستند، بنابراین هر چه کارت گرافیک لپ تاپ بالا تر باشد بهتر است. برای کار با ویرایشگرهای ویدیویی سنگین وزن مانند Adobe Premiere به 16 گیگابایت رم نیاز دارید تا به راحتیبتوانید به ورایش ویدئو بپردازید، اگرچه از نظر فنی می تواند تنها با 8 گیگابایت اجرا شود. یک GPU سریع نیز به محض پشت سر گذاشتن فیلم‌های برش ساده و شروع به افزودن انتقال‌ها، پوشش‌ها و دیگر جلوه‌های فانتزی به شما کمک می‌کند.

در نهایت، باید یک سیستم عامل نسبتاً قوی داشته باشید تا هم آن و هم برنامه های کاربردی با فضای خالی زیاد به سرعت بارگیری و اجرا شوند. در نهایت، این وضوح تولید ویدیوی شما خواهد بود که شما را به سمت نیازهای سیستم نهایی خود هدایت می کند، که اندازه صفحه نمایش یکی از مهمترین آنها است.

عوامل خوب و موثر دیگری که باید در نظر بگیرید انتخاب دستگاهی است که قابل ارتقا باشد (به طوری که در صورت لزوم بتوانید حافظه بیشتر یا یک SSD اضافی اضافه کنید)