سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی اجمالی لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DC

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DC یکی از کاربردی و در عین حال اقتصادی ترین لپ تاپ های عرضه شده توسط شرکت هنگ کنگی لنوو به حساب می آید که با کانفیگ و مشخصات فنی مختلفی برای قشرهای مختلف ارائه شده است.

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی لپ تاپ l3 همراه با پردازنده مرکزی Corei7 به همراه گرافیک MX130 را مورد بررسی قرار دهیم

مشخصات فنی لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DC چیست ؟

پردازنده مرکزی (CPU)

کانفیگ ارائه شده در این لپ تاپ L3 یکی از بهترین کانفیگ استفاده شده در این دستگاه میباشد که شما دارای پردازنده Corei7 نسل 10 (10510U) میباشید که کاملا پردازنده مرکزی به روزی میباشد و همچنین با داشتن تکنولوژی Turbo boost و کش 4مگابایتی شما در بازکردن و پردازش چند برنامه به طور همزمان دچار مشکل نخواهید شد.

رم و حافظه داخلی (Ram & Hard)

رم این دستگاه به صورت  8 گیگابایت به بازار عرضه شده است که شما میتوانید در حد نیاز خودتان بهترین گزینه را برای خود در نظر بگیرید و در صورت نیاز به سرعت و قدرت بالاتر میتوانید آن را به 20گیگابایت ارتقاء دهید.

حافظه داخلی 1ترابایتی این لپ تاپ فضایی کاملا مناسب برای شما میباشد که به راحتی میتوانید به بایگانی اطلاعات خود بدون داشتن استرس از حجم بپردازید و همچنین اگر نیاز به سرعت بالاتری در خواندن و نوشتن اطلاعات دارید میتوانید با یک حافظه SSD لپ تاپ خود را ارتقاء دهید تا به خواسته مورد نظر خود برسید.

کارت گرافیک (GPU)

کارت گرافیک بسیار مناسب کمپانی Nvidia مدل Geforce MX130 باعث شده که این دستگاه برای کارهای گرافیکی نیمه سنگین کاملا آماده باشد و به راحتی میتوانید برای کارهای مهندسی خود ازش استفاده کنید همچنین این لپ تاپ توانایی باز کردن بازی های مختلف با گرافیک مناسب را نیز دارا میباشد.

<< البته اگر نیاز به داشتن گرافیک قدرتمندتر در این لپ تاپ دارید میتوانید با کلیک بر روی لپ تاپ لنوو L3-DM که دارای مشخصات همین دستگاه در کنار گرافیک 2 گیگابایتی   MX330 است را مشاهده کنید >>

 

ports l3 review

ports l3 review

پورت های ارتباطی لپ تاپ

  1. درایو نوری (DVD RW)
  2. شارژر
  3. پورت شبکه (LAN)
  4. HDMI
  5. USB 3.0
  6. 5mm JACK
  7. USB type C

پورت های استفتاده شده در لپ تاپ همانطور که در تصویر مشاهده میکنید به صورت بالا میباشد که از مهمترین پورت های این دستگاه پورت جدید USB Type C میباشد که خوشبختانه این لپ تاپ به خوبی از آن پشتیبانی میکند .

همچنین داشتن پورت USB 3.0 به انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر کمک بسیار زیادی میکند

جمع بندی و نتیجه گیری

در مجموع این کانفیگ از لپ تاپ L3  از سری IdeaPad یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کاربران خانگی ، اداری , دانش جویی و مهندسی میباشد چرا که علاوه بر داشتن قیمتی مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد و همچنین ارتقاء پذیر نیز میباشد

برای مشاهده دیگر لپ تاپ های دانشجویی روی آن کلیک نمایید.

شما میتوانید لپ تاپ 15 اینچی لنوو ideapad L3-DC را با کمترین قیمت از فروشگاه آنلاین دیجیتالی مارکت یا به صورت حضوری خریداری نمایید.