سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DM

طراحی زیبا و جذاب لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DM

لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DM که در حال حاضر جز جدیدترین لپ تاپ های 15 اینچی سری ideapad محسوب میشود در سال 2020 رونمایی شد و در رده بندی دستگاه های میان رده و قوی کمپانی چینی لنوو قرار دارد.

قطعا و بی تردید قیمت این مدل محصول از این کمپانی چینی نسبت به قیمت سایر لپ تاپ های موجود در بازار مناسب تر است و در عین حال قویتر و عملکرد بالاتر و باکیفیت تری دارد که هر کاربری را مجاب میکند به خرید آن فکر کند.

این دستگاه با کیفیت از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت محصول خود استفاده کرده است که زیبایی بدنه و ظاهر دستگاه را صد چندان نموده است و همچنین حاشیه سیاه رنگ دستگاه تضادی زیبا ایجاد نموده که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند.

این دستگاه در رنگ بندی متنوع سفید‍‍‍ آبی و نقره ای عرضه شده است که در همان نگاه اول رنگبندی آن شما را مجذوب خود می کند.

صفحه کلید با طراحی جزیره ای

صفحه کلید زیبا و باکیفیت ideapad l3 که بصورت جزیره ای طراحی شده است باعث می شود هنگاه تایپ کردن با توجه به فاصله بین حروف درصد احتمال اشتباه تایپی را به حداقل برساند.
صفحه کلید عددی آن نیز سهولت کار با دستگاه را بالاتر برده است که در انجام کارهای عملیاتی و محاسباتی بسیار کاربردی هستند و همچنین احتمال خطای آن نیز بسیار کم است
تاچ پد (touchpad) که از طراحی باکیفیت و همچنین فضایی بزرگ بهره مند است عملکرد بسیار خوبی دارد. این تاچ پد از فرمان های لمسی پشتیبانی می کند که سرعت عمل دستورات شما را بالاتر می برد.

اسپیکر های دالبی

لذت گوش دادن به موسیقی دلخواه خود را با اسپیکر 1/5 واتی که از سرویس دالبی استفاده می کند را تجربه کنید که برای چنین محصولی کاملا مناسب و درخور می باشد بطوریکه حتی با صدای بلند هم هیچ گونه نویزی را شما نخواهید شنید.

در مدلی که بررسی نمودیم لنوو تمام تلاش خود را در جهت تولید محصولی با کیفیت انجام داده است که در نهایت از یک پردازنده چهار هسته ای 10510U نسل دهم اینتل با فرکانس 1.8 تا 4.9 که در صورت نیاز به قدرت قویترفرکانس آن به 4.9 گیگاهرتز می رسد.
ضمن اینکه پردازنده گرافیکی قدرتمند این محصول که Nvidia GeForce MX330 می باشد و 2گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 دارد که این ویژگی مثبت به عملکرد دستگاه کمک بسزایی نموده است.

در مجموع با کمک لپ تاپ 15 اینچی لنوو IdeaPad L3-DM علاوه بر بازی کردن می توانید برای کارهای سنگین طراحی، دانشجویی، تولید محتوا و چند رسانه ای را هم براحتی انجام دهید.