سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی اجمالی لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook Max X543MA

لپ تاپ  VIVOBOOK MAX x543 MA از سری X شرکت تایوانی ASUS که در سال 2019 رونمایی شد و جایگزینی مناسب برای مدل X540MB-D می تواند محسوب شود دستگاهی مناسب برای کارهای سبک و محاسباتی و همچنین خانگی است.

طراحی بدنه زیبا در عین سادگی

این محصول مقرون بصرفه و در عین حال زیبا و جذاب دارای بدنه ای با روکش مات می باشد که همچنین وزن مناسب آن به جهت استفاده از پلاستیک مانند مدل های قبلی این دستگاه را برای کسانی که دائما نیاز به حمل و نقل لپ تاپ خود دارند محبوب تر کرده است .

پورتهاو اتصالات دستگاه

لپ تاپ ایسوس مدل X543MA-N4000 دارای یک پورت usp 3 است که باعث می شود انتقالات دیتا بصورت سریعتر انجام شوند و همچنین دو پورت usp 2 و یک پورت HDMI و یک درایو نوری DVD-RW را دارا می باشد. لازم به ذکر است که این محصول امکان اضافه کردن رم ونصب حافظه SSD را فراهم نموده است که ارزش بالایی در خرید به آن داده است.

اسپیکر و سیستم صوتی لپ تاپ

اسپیکرهای آن از سری sonicmaster می باشند که این امکان را برای کاربر فراهم ساخته است که صدایی باکیفیت را با کمک آمپلی فایر و بلندگوهایی با ابعاد مناسب آن تجربه نماید.

 

با کیبورد دستگاه از تایپ کردن لذت ببرید

صفحه کلید جزیره ای با حساسیت بالای دستگاه X543MA-N4000 بگونه ای طراحی شده که در هنگام تایپ احتمال اشتباهات تایپی را به حداقل می رساند و امکان استفاده از فرمان های لمسی را فراهم نموده است.

 

لپ تاپ شما همیشه خنک می ماند

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook Max X543MA با استفاده از سیستم Ice Cool و همچنین فن های مستقل و قدرتمند دائما در دمای مناسب و خنک می ماند که کارآیی آنرا دوصد چندان می کند.

 

لذت ساعتها تماشای فیلم با کیفیت را با لپ تاپ خود را تجربه کنید

صفحه نمایش 15 اینچی دستگاه X543MA و پنل TFT با کیفیت FHD و روکش مات شرایطی را فراهم ساخته که بدون اینکه چشمانتان اذیت شود ساعتها به تماشای فیلم بنشینید و یا اینکه عکس های خود را با کیفیت عالی مرور کنید بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای دستگاه ایجاد شود.

 

سهولت و اعتماد در خرید از سایت دیجیتالی مارکت

شما اکنون می توانید تنها با چند کلیک در سایت دیجیتالی مارکت این محصول کاربردی که گزینه ای مناسب و ایده آل برای برای مصارف خانگی و عمومی و همچنین کاربران دانش آموزی می باشد را با دو سال گارانتی یکپارچه اصلی بهمراه کیف و موس ایسوس خریداری نمایید. و چنانچه به دنبال لپ تاپ قدرتمندتری هستید می توانید سری به محصول X540UA بزنید.